Επιπλέον, τα άτομα με αναπηρία που χρειάζονται βοήθεια θα πρέπει να ενημερώνουν τις σιδηροδρομικές εταιρείες 24 ώρες πριν ταξιδέψουν αντί για 48 ώρες. Αν χρειάζονται συνοδό, αυτός/ή μπορεί να ταξιδέψει δωρεάν. Οι κανόνες επιτρέπουν επίσης στους επιβάτες με μειωμένη κινητικότητα να συνοδεύονται από σκύλο - βοηθό. Σε περίπτωση καθυστέρησης άνω των 60 λεπτών, οι επιβάτες μπορούν αν επιλέξουν ανάμεσα σε πλήρη αποζημίωση του κόστους του εισιτηρίου, τη συνέχιση του ταξιδίου τους ή της επαναδρομολόγηση του ταξιδίου τους υπό συγκρίσιμες συνθήκες, χωρίς επιπλέον κόστος. Εφόσον είναι δυνατόν, οι εταιρείες οφείλουν να παρέχουν στους επιβάτες γεύματα και αναψυκτικά και να αποζημιώσουν το κόστος διαμονής. Αν, μετά το πέρας 100 λεπτών από την προβλεπόµενη ώρα αναχωρήσεως, οι επιβάτες δεν ενημερωθούν σχετικά με τις επιλογές επαναδρομολόγησης, μπορούν να συνεχίσουν το ταξίδι τους με δημόσια μεταφορικά μέσα και να αποζημιωθούν στη συνέχεια. Οι σιδηροδρομικές εταιρείες πρέπει να παρέχουν περισσότερες πληροφορίες για τους υφιστάμενους κανόνες, όσον αφορά π.χ. τα δικαιώματα των επιβατών σχετικά με τα εισιτήριά τους, και να είναι πιο διαφανείς σχετικά με τις προθεσμίες και τις διαδικασίες υποβολής καταγγελιών. Οι νέοι κανόνες εγκρίθηκαν από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο τον Απρίλιο του 2021 και εφαρμόζονται από τις 7/6/2023.
Νέοι κανόνες για την προστασία των επιβατών με αναπηρίες στα ευρωπαϊκά τραίνα
Σε ισχύ τίθενται οι νέοι κανόνες για τα δικαιώματα των επιβατών σιδηροδρόμων
στην Ε.Ε., παρέχοντας περισσότερη
υποστήριξη και βοήθεια σε άτομα με αναπηρία. Σύμφωνα με την επικαιροποίηση
των δικαιωμάτων των επιβατών σιδηροδρόμων, η οποία καλύπτει πολλούς βασικούς τομείς
και εφαρμόζεται σε όλες τις χώρες της ΕΕ και για όλους τους τύπους σιδηροδρομικών υπηρεσιών, όλες οι σιδηροδρομικές εταιρείες της Ε.Ε. πρέπει να εγγυηθούν δωρεάν βοήθεια σε άτομα με αναπηρία ή μειωμένη κινητικότητα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου